sunnuntai 9. marraskuuta 2014

♥45 Ypäjä 100cm

Ypäjä movember 8.11 100cm


Mä oon niin ilonen, onnellinen ja tyytyväinen! Coda oli ihan huippu ja mäkin jopa ratsastin enkä vaan matkustellut. Kiitos Anulle ja Pyrylle avusta radankävelyssä ja verkassa!

 
Me lähdettiin ajelemaan kotoa tallille siinä ennen kuutta ja tallilta lähtö kohti ypäjää oli 6.30. Olin neljäs lähtijä ja meinasi siinä vähän kiirekin tulla verryttelyssä, mutta onneksi Anu oli mukana niin ehdittiin ihan ok hölkätä ja ottaa hypyt. Radalla Coda oli tosi kiva, ja mä ratsastin tasaiset etäisyydet. Otin linjoihin juuri sen verran askeleita (tällä kertaa) kun olin suunnitellut, sekä ratsastin ne tiet mitkä halusinkin. Radan näet alta!

Linkki ratavideoon

Muistakaas säätää laatua paremmaksi mutterista!

Luokassa oli 58 lähtijää (tai 63, en nyt ole ihan varma kun jälkkäreitä oli mutta myös muutama oli jäänyt pois), ja meidän aika riitti lopulta ruusukkeeseen! Sija 15/58, eli viimeinen sijoittunut. Tulokset näet tästä.

 
tässä näkyy uudet suitset hyvin (kuva on otettu jo alkuviikosta)
 
     Kun lähdettiin ajelemaan kotiin, olin sijalla 7 ja 6 pääsi palkintojenjakoon joten voitiin hyvin lähteä. Olin siinä vaiheessa IHAN varma että ei tietenkään sijoituta kun jäljellä oli vielä yli 40 ratsukkoa! Autossa avasin equipe onlinen lähinnä nähdäkseni tuttujen tuloksia, ja kappas vaan roikuin vielä sijoituksissa kiinni sijalla 13.
     Vielä oli muutama hevonen jäljellä, ja siinä sitten heti menikin yksi ohi. Hevosia oli vielä neljä jäljellä, ja mietin että mitä jos sittenkin? Toisiksi viimeinen meni vielä ohi ja mietin että nyt kyllä jos vika menee ohi niin kiva, mutta ei mennyt! Kuitenkin koska equipe lagaili sen verran niin en uskaltanut vielä tuulettaa. Jonkin aikaa siinnä sitten ihan jännittyneenä venailin kunnes tulokset vahvistui ja soitin heti Anulle että voikse hakea mun ruusukkeen :D!
 

Kuvaajia ei vissiinkään ollut paikalla (laittakaa säpöä jos oli ida.kuisma@gmail.com). Kuvia ei nyt siis ole, mutta katselkaa video ja ruusuke + palkinto on esittelyssä täällä :)

 
♥: Idde

9 kommenttia: