sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

♥140 Juhannus-kuulumiset

Viikon meininki

 

Kuten viime postauksessa jo kerroinkin, olin maanantaista torstaihin leirillä. Viiden päivän ratsastamattomuus oli kyllä ihan tuskaa, vaikka muuten olikin kivaa :) Leirin loputtua mua odotti kotona aivan ihana asia, nimittäin uusi puhelin! Mun ensimmäinen iPhone, kerrankin kunnon kännykkä kaikilla ominaisuuksilla varustettuna, oon niin happy!  #iPhone 6





     Perjantaina pääsin sitten ratsastamaan vetreäksi hierottua, ja vaapapäivän jäljiltä olevaa Codaa. Se oli ihan kivan tuntuinen, vaikka omassa ratsastuksessa olikin alkuun hieman hakemista. Nykyään en ratsasta lähes ollenkaan itsenäisesti, sillä käydään niin paljon valmennuksissa, ja kevyemmät päivät jää usein äidin vastuulle. Tämä ei tietenkään ole sen takia etten itse haluaisi "vain kevennellä", vaan koska Coda on meidän yhteinen, äitikin haluaa sillä ratsastaa. Mun valmennusten ja kisojen lisäksi jäljelle jää siis usein kevyemmät päivät.
     Perjantain ratsasteluun sisältyi siirtymisiä, väistöjä, vaihtoja, avoja, ympyröitä, loivia kiemuroita, sekä loppuun vielä pitkin ohin ainoastaan painolla ohjailua ihan vaihtelun vuoksi. Mentiin maneesissa, vaikka ulkona ei enää satanutkaan. Kentän pohja oli kuitenkin vielä rankkasateiden jäljiltä liian märkä, joten siirryttiin pienen maastolenkin jälkeen sisätiloihin. Loppuratsastuksesta tajusin, että ihan perusratsastustakin voisi kuvata pätkän, joten äitinkin uusi iPhone6 pääsi testiin. Laatu tosin pääsi kärsimään matkalla, kun lähettelin videota laitteesta ja sovelluksesta toiseen... Alla kuitenkin pieni pätkä loppuridailuista torstailta!




     Lauantaina, eli eilen mulla oli piiitkästä aikaa Tuiskun tunti, ja mentiin kavaletteja. Aloitettiin parin puomin  kanssa verrytellen, ja loput onkin videolla! Viuhkalla välit oli meille tosi ahtaat, eikä Coda oikein jaksanut nostella tassujaan :D Päästin sen myös vähän väliä liian pitkäki, ja annoin vauhdin kiihtyä ennen viimeistä puomia, siitä syystä se vierähteli maahan luvattoman monta kertaa. Ei se mitään , treeniähän tämä vain on. Loppu sujui kuitenkin ihan kivasti, ja olin tyytyväinen meihin molempiin :)




Mites teidän juhannus on sujunut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti